یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

کودک خجالتی و دلایل کمرویی بچه ها

۲۴۷ بازديد

اگرچه خجالتی بودن در بسیاری از موارد یک ویژگی ژنتیکی در کودکان است ، ممکن است گاهی اوقات دلایل کمرویی بچه ها مسائل دیگری از جمله روش های فرزندپروری والدین یا اتفاقاتی باشد که در زندگی کودک رخ داده اند .

به نقل از سایت روانشناسی کودک فیلیا ، از آنجایی که خجالتی بودن در کودکان علاوه بر پیامدهای مثبت می تواند پیامدهای منفی نیز داشته باشد ، والدین می توانند با انجام برخی راهکارها به کودک خجالتی کمک کنند که بتواند کارهای متناسب با سنش را انجام دهد و با پیامدهای منفی خجالتی بودن روبرو نشود .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید   :

 

 

www.heyvafamily.com/web/articles/view/1231/کودک-خجالتی-و-دلایل-کمرویی-بچه-ها.html

اگر “اعتماد به نفس پایین” را در Google سرچ کنید، بیش از میلیون ها مقاله پیدا خوهید کرد. همین تعداد مقاله را با سرچ کلید واژه های “خجالت و کمرویی” ، پیدا خواهید کرد. مردم می خواهند روش غلبه بر این موارد را بیاموزند. عزت نفس پایین و خجالت از نظر اجتماعی ناتوان کننده هستند و غلبه بر آنها ممکن است بسیار دشوار باشد. این مقاله چند نکته ساده برای شروع در اختیار شما خواهد گذاشت.

آیا واقعا خجالتی هستید؟

قاعدتا، در مورد این که آیا خجالتی هستید یا نه، نظرات متفاوتی می ‌شنوید. این آزمون می ‌تواند تایید کند که آیا شما خجالتی هستید یا خیر. برای ارزیابی میزان خجالتی بودن خود به این 10 سوال ساده را پاسخ دهید. این پرسشنامه توسط یکی از معتبرترین مجلات پزشکی روانشناسی دنیا در آمریکا تدوین شده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.